Tuesday, March 1, 2011

salam kerinduan

nilaian kaasih   sayng telah terpaling dalam diri ini,
aku rindu akan kasih sayang  yang pernah kau curahkan untukku,
aku amat mengharapkan kau kembali dalam hidup ini,
mernyinari noktah hitam yang semakin kelamnm di akhir zaman,
wahai dikau kembalilah kepadaku..
aku bukan terlalu menyayangimu tetapi sedarilah kau hanya sahabatku
takkan mugkin ku luipakan dirimu itu,
kerana kau telah ternobat sebagai sahabat dalam jiwaku,
atau mungkin yang lebih bistimewa..
manakan tahu otu..
Allah yang menetapkan hati dan perasaan dalam diri setiap anak adam
agar kita sama  menggunakan dengan sebaiknya..
aku benar2 menfgghargau perasaan yang jernih ini.
biarkan apa yang kurasai ini takkan hilang di  bawa angin bayu
 ke tengah senja di lauatan karam
akau sangat menghargai perasaan ini...
Ya Tuhanku berikan aku secebis perasaan agar tidak aku membenci selain dari musuhMu yang nyata...
Ya Rabul Izzati kau pamerkan kecerian dalam diri ini jangan Kau hilangkan dari diri ini..Kau Yang Maha Mengetahui..segalanya....aku pasrahkan kepadamu dengan kalimah suci..
lahaulawalaquwataillabillahila'liyulla'zim

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang