Sunday, September 25, 2011

Kau Yg Maha Satu.


Untuk dirimu...

aku ingin kita jauh seketika,
                                             seketika yg ku kira tiada lgi ucapan mesra... 
aku ingin maju di sana, untuk selamanya.



untuk dirimu...
                                                           jgn kau khuatir aku kan lupa,
kerana aku berusaha ingin melupa,
dan akanku biar terus terlupa,
sgala yg pernah indah dulu kala,
aku mahu mulakan cerita, 
tentangmu dan cinta MahaEsa,


untuk dirimu...,

bukan mudah untukku bicara,
dengan ilmu yg x seberapa,
                                                            tetapi natijah ku simpul jua,
xkan lagi ku menanti cintamu manusia,
kecuali dia...
kekasih tercinta,
dia mencintaiku sepenuh hatinya,
yg x pernah ku kenal dgn jiwa.


untuk dirimu...

aku benar2 kalah dan mengalah hari ini,
kerna ku ingin tuntut kemenanganku hari esok,
                                                  bukan dengan mereka yg terhebat disini,
tetapi dengan yg maha hebat disana.


untuk dirimu...

aku ingin meninggalkanmu,
pedulikanmu...langsung x mahu.
                                                   maafkan aku... kerana yg Maha Satu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang