Saturday, March 31, 2012

" Blogwalking until the end day on 31'st March 2012 "


Asslamualaikum...
wahh, acctually hari ni takde la penat sangat bekejar ke sana ke mari, 
btw..nak kata penat tu ada jugak lah..huhu,
 sebab aku punya rutin harian mesti berjalan jugak..
tidak berjalan kat luar - luar bilik, aku berjalan di alam maya..
hah...! mestilah,
 pandai semua..mesti blogwalking lah..
tu dah jadi habit aku selama aku punya blog sendiri.


usha - usha belog orang, 
type jer apa- apa entry untuk masuk terjah belog - belog orang,
mula - mula boring jugak..kalau first2 dah dapat belog yg entry die sendiri  kita tak minat( wink"')
btw, bila dah jumpe yang berkenan di hati...<3, 
aku akan tunggu seharian untuk terjah belog orang tu jer...
amik pengalaman sedikit sebanyak..bukan ciplak..tapi abil ibrah kata orang..mana tahu pengalaman dia mengajar sebuah kehidupan yang baru buat kita , betul x??hehe ^.^


"....mana tahu pengalaman dia mengajar sebuah kehidupan yang baru buat kita , betul x??"


tapi..ape2 pun aku nak kongsi kat hampo 2 belog yang aku rasa aku dah jatuh cinta teramat dah asenyer...kalau diberi peluang, mahu sahaja aku berjumpa dengan 2 ikon remaja ni..:)..(serius amat ni...:)aku x main2 k...)

ok..ni yang pertama:,http://zackzukhairi.blogspot.com/.....[klik sini]

penulis blog ni lelaki [ Zack Zukhairi ]...aku rasa budak ni terlalu cute amat lah..sebab jarang budak2 laki nak cerita sala identiti die kat laman sosial cengginih...btw..aku suka ^.^ malah macam ade perasaan lain lak..hakhak..woop..abaikan ok..buat si dia-s86, jgn terasa hati k, ija cuma suka-suka jer..sekadar minat macam tu k :) kalau korang nak tahu..boleh klik jer kat link blogspot tu ok..semoga hampo juga suka...:)
yang tu belog lelaki yang aku minat buat hari ni...


then yang lak..beloh perempuan...nah aku kongsikan link die kat korang [Fatin Liyana ]..ada masa korang usha- usha lah pulak yer..seronok jadi penulis belog ni..kadan2 bila bosan..mende ni lah peneman dikala sepi, time sedih pun ia jugak..time gembira patah lagi...benefitial amat lah kata orang ^.^..tetapi bagi aku lak..apa pun entry yang ingin aku tuliskan..aku mahukan sebuah kepuasan kerana dapat melepaskan, btw sebelum aku post..aku akan pastikan memang xd kaitan dengan orang lain..dan jika ada pun..ianya sudah ditapis sedikit sebanyak gaya bahasanya..agar tiada yang tersinggung...belajar mesra dengan media bukan perkara mudah kok..hurm..dah alami mesti tahu^.^.

ok lah..malam dah semakin lewat, jam waktu jordan skang dah menunjukkan 12:05 minit pagi..
aku dah nak kene paksa mata untuk rehat..
sebab esok aku ada temu janji dengan kak fizah-pelajar dentist..
ada appoinment untuk x-tray gigi, hehe...
ase cam mudah jer segalanya bila berkawan dengan bakal- bakal doktor ni,
 memang sporting habis..
then yang penting everything jadi mudah dan cepat..
paling utama aku yak perlu menunggu giliran yang panjang menanti giliranku dipanggil...huhu..
(belagak lak ase nikmat Allah bagi ni)..hakhak..
btw, hanya ini yang mampu aku luahkan 'Alahamdulillah' ala kulli hal wani'mah...
semoga hari esok lebih membahagiakan buat aku..dan duhai hati...bergembiralah yer...^.^, aku sering teringat kata2 teman ku :" lihatlah manusia dengan kacamata kasih sayang."..namun aku selalu tambah untuk diri aku..dan lihat mereka dengan kacamata iman yang sempurna..agar banyak perkara boleh kita pelajari daripadanya tanpa pengetahuan mereka yang sedang kita perhatikan gerak lakunya.So, belajarlah berterusan...walaupun pada sorang yg tidak waras  ok:)

so now...selamat malam..lailatussai'edah.:)
by : MH91
Irbid,Jordan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang