Friday, April 6, 2012

Diari : ~FATRAH EXAM(2)-SEM 6

Assalamualaikum to my readers awesome...i wish u're in lucky, yeah:)


Now is time in mood of 'fatrah' exammination,yeah..eXaM...ExAm...n ExAm...
so, to my fellow freinds...harap sangat bersedia lebih awal, don't study at last minute ok..(hehe:P sometime i'll do the same thing..i do).Then, buat sahabat yg sedang menduduki exam, selamat berjuang sehabis daya ok..Disebabkan saya belum start lagi exam, saya memohon doa kalian -sahabat2 pembaca, guru- guru SMAM, dan x lupa juga buat sahbat handai ku yg sedang sibuk berjuang mengahrungi hari - hari yang mendatang  ni...ko mohon doa ikhlas dari kalian semua agar mendoakan saya dan sahabat-sahabatku yang lain agar dipermudahkan segala urusan.Susah bagiku untuk menelefon kalian hanya sekadar memohon kemaafan dan doa restu, jadi izinkan saya menggunakan media ini untuk lebih tampil berani meluahkan rasa.Buat sahabat-sahabat yg masih belajar sepertiku, x kira dimana sahaja tempatnya,jgn lupa teruskan usaha...dan insyaAllah...buat sahabat-sahabat..aku amat merindui kalian dari perantauan ini..Apa-apa pun..terima kasih buat guru2 SMK PPPTR, Jerantut..dan Guru2 ALMAHMUDI,Temerloh.Amy/Saidah Hafizah minta maaf segalanya..mohon doa restu dan doakan saya dan sahabat yg lain( anak didikmu kalian) dalam payung keredhaan ilmu..dan menjadi insan yg berguna satu ketika nanti.


# mood: rinduguru2danteman2sekolahku.#


Sebelum terlupa, saya sertakan tarikh saya menduduki test 2 untuk semester 6-tahun3 di University of Yarmouk Jordan di bawah :-


- 9.4.2012 - المساق الاقتصاد الاجتماعي
-11.4.2012-  (2)  اامصارف المعاصرة + الفقه العبادات
-15.4.2012 - الاقتصاديات النقود
-17.4.2012 - المفاهيم اساسية في التربية
-18.4.2012 - الرياضة في حياتنا


Dan juga..buat sahabat2 tu saya nak kongsikan beberapa doa agar dipermudahkan segala urusan time exam nanti..yer =) -Doa Supaya Ya Dihafal x Lupa-


-Doa Kalau Menghadapi Tekanan/Stress-

_____________

p/s :jgn lupa doakan saya yer:)
^_^ Rindu kalian semua ^_^

:: wassalam ::
_____________

luahan :Mujahidah Hafizah
masa: 04:55-Jumaat
tempat: Sakan Yarmouk,
(Hostel University of Yarmouk,Irbid-Jordan)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang