Tuesday, May 1, 2012

~kuatkan aku Tuhan~

Terima kasih kerana:-kuatkan aku tika aku dilanda kelemahan-

bila diri lemah x bermaya,hidup ini berlalu seakan-akan menunggu ajal datang menjemput-lemah! dan terlalu lemah, kudrat kaki dan tangan beraksi kencang x lagi dapat bergerak,hanya hati menanggung pilu,sedih berserta kesabaran.Aku didik hati ini bersyukur dengan tetap memberi walau hnay senyuman namun jasadku kuat memberontak inginkan nikmat kesihatan kembali menjelma, tapi hakikat sebuah kesihatan bertandang mengkifarah dosa-aku kembali sedar dan bersyukur, dalam sepi kebasku melihat dan mendengar suara girang mereka, aku terasa Allah sangat sayang padaku,tika Dia ambil rasa nikmat kesihatan dan ceria, Dia hadirkan aku teman dan kekasih hati yg setia.Aku malu dan ingin melangkah bersama mereka..dan membuat mereka tersenyum ceria walaupun aku cuma tersenyum hambar..namun aku hanya mampu mencuba tidak berputus ase, kerana ibu bapa yg ku sayangi, kerana kekasih hati yg beri inspirasi,kerana sahabat penyeri sepi,aku bersyukur mampu berdiri walau dalaman aku rebah inginkan mati.
# terima kasih umi babah, kekasih hati, dan sahabat sejati #
x terbalas budi kalian selama ini...cukup sekadar memahami diri ini, itu lebih penting padaku dari terus buat-buat x reti..alhamdulillah, minta maaf segala silap..minta halal makan minum, doakan saya kembali sihat dengan izinnya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang