Wednesday, June 13, 2012

Majlis Konvokesyen Seniorku Batch 4


Semalam dengar kak Mardihah citer pengalaman dia.
Bayar Nilai MASTER dengan air mata.
Ya Allah, bila nilai diri aku dengan ilmu yg Allah, jalan-jalan nak mendapatkannya..Allah~begitu senang nak dibandingkan dengan org lain.YP support itu ini, duit yuran tiap2 semester memang kami x rasa keluarnya.Sebab bukan kami yg bayar.

Tapi bila dengar Talk Kaq Mardihah & Beberapa Akak2 senior yg lain citer pengalaman diowang dengan susah payah mereka untuk sampai ke tahap ini..tambah yg datang dari hasil PAMA, memang cuku sedih untuk aku bayangkan.

Tapi bagi aku, korang tetap best.Cemburu lo0 Allah bagi ujian macam ni kat korang^.^
Tapi kalau aku yg ditimpa macam ni, mungkin aku x sekuat tabah korang:)
Hebat Akaq Mardihah, Akak tiupkan saya roh semangat.

Jujur, bila tengok org berjaya rasa diri mestilah nak berjaya.Tapi Allah juga yg berkuasa kan..tapi sebab kudrat ini yg ada, aku cuba sehabis daya.Yang penting aku nak ilmu tu nak kongsi dengan org selagi apa yg aku ada.
_____________
Memang menjadi seorang yg hebat dan sentiasa diminta ilmunya, aku juga mengininkannya..kerana pahala akhirat yg aku pandang dari sisiNya.
Bila aku tiada, Mampukah ilmu yg aku sebarkan ini akan digunakan dengan sebaiknya?
Sebab aku manusia biasa, aku cuba sedaya upaya,
Dan sebab aku manusia biasa jugalah, Allah bantu apa yg aku sendiri x sangka:)

مشاء الله...هذا من فضل ربي... الله أكبر!
_____________
Di kesempatan ini, aku nak kongsi dengan mereka-mereka yg berada di Malaysia, terutamanya my family n my freinds tentang Majlis Konvokesyen Senior (13 JUN 2012) hari ni.Perasaan ketika ni adalah nak cepat habis belajar macam diowang jugak!

Malas cakap banyak lah kan, Aku nak kongsi gambar ni:-


Ini bukan rusuhan, tapi kemeriahan di Majlis Konvokesyen 2012,
University Of Yarmouk, Irbid, Jordan  













kak Quratul Aini Afiqah

My Naqibah : Kak Jetty 
 Ahli usrah : Hafizah, Samihah, & Hazirah


Bersama Kak Jetty 
Ahli Usrah Kak Adilah
Ahli usrah : Hunafa', Hafsha, Solehana, Aisyah, & Sarah.


Kaq Durrah Daieman & Kaq Sumayyah.







Ibu bapa Kak Umi.
Usuluddin, Uni.Yarmouk, Jordan 





semnagat kami adik2 meraikan akaq2 & abg2 senior ber'graduasi'.:)



Haa..tu dia ramainye TULANG belakang yang sibuk mengambil bahagian dalam mengambil gambar.
Masing-masing tak mahu lepaskan peluang keemasan, dan detik terakhir bersama senior2.




Bersama Akak Grad UsulFiqh

Kaq Jetty & Kaq Kama.







Bersama Kak Adilah

Kak Umi yg dikelilingai juniur Usuluddin.





Ahli Bayt Wafa' ku
SEmoga kita pula yg bakal meraih kegembiraan seperti senior2 kita tahun depan.
Semangat!
------------------------
My ucapan:

Selamat Maju jaya kepada senior yang kan berangkat ke Malaysia, Tanah Air tecinta dalam beberapa bulan selepas ini.Terima kasih akaq-akaq dan abang-abang yg sudi membentu dan bersusah payah kerana kami, junior yg banyak kerenah ni.Harap Senior berjaya dalam kehidupan dan dalam bidang yg diceburi:)
_______
Good luck & doakan kami pula.Setahun je lagi tinggal maa:P

---------
Tarikh : 13 JUN 2012
Wenesday
at University Of Yarmouk, Jordan.
Ditulis di : Nota Kanvas Mujahidah Hafizah.
by : Mujahidah Hafizah.
-Bakal Graduasi 2013-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang