Saturday, August 11, 2012

Antara kekesalan @ kelegaan

Malam ku kebasahan lagi...
seharian aku xmampu berhenti menyebut namanya,
mungkin kerana hati sudah terlalu sayang..
sukar buatku melupakannya.
Ya Allah, aku bingung~

aku x mampu tipu diriku.
aku insan yg lemah.
aku ingin bersih tanpa noda dulu..
tapi mana mungkin!
Ya Allah...aku x sanggup rasanya meneruskan hidup ini.
Saat kau hadirkan seseorang yg baik untukku,
aku dracuni perasaan dikongkong,
aku memberontak.
Aku x mahukannya.

Ya Allah..
adakah die lelaki yg kau hadirkan yg hatiku perlukan?
atau hanya hanya insan yg bakal dipermainkan syaitan buat hati kecilku ini.
Ya Allah..aku buntu.

Setahun dibumi jordan ini benar2 mengharapkan aku membuat sebuah keputusan yg pasti.
sebelum aku benar2 berhadapan dengan 2 keluarga..samada  ingin meneruskannya atau membiarkan saje perasaan itu pergi..
Aku x tahu perasaaan apakah yg aku alami ini.
Manusia2ku..bantu aku tenagkan perasaan ini.

Oh tuhan...
Kau yg memberikan perasaan ini,
maka kau hadirkan seorang sebagai wasilah terbaik menyelesaikan dan memberi nasihat dan jalan keluar buatku di kala ini.
Aku sangat2 memerlukan petunjukMu..Oh Tuhan~
Sukarnya kau membuat keputusan ini.
sungguh ...cinta ini bukan perasaan yg dipaksa tapi dia boleh dipupuk..
namun cinta juga x mampu hilang dengan sendirinya, jika tanpa usaha yg kuat untuk menghilangkan rasa cinta itu.Aku gagal~

____________
aku hanya mampu menangis sendirian tanpa teman yg seharuskan aku luahkan.
oh Blogku  yg sering ada untuk aku luahkan...terima kasih:)
x mampu aku meneruskan kata2..hatiku kerasa dan sakit sangat saat ini.
buntu~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang