Friday, September 7, 2012

ImpianKu: ARTIST MUSLIMAH (bukan sekadar angan-angan anak kecil disaat masih kecil-itu ilham Allah!)

AGENDA.

Ketika org sibuk berpesatuan,
Aku sibuk mereka angan2.

Coretan semangat Dari Matlamat hidupku yg perrnah saya upload sebelum ni:-
http://kanvasnotamujahidah.blogspot.com/2012/07/matlamat-jangka-panjang-dan-pendek.html
***
CURAHAT<3.

Jika dulu, segala perancangan hidupku pasti akan aku cerita pada umi dan babah.
Walaupun skang,aku semakin dewasa semakin menjauh dari tatapan jagaan mereka, namun aku pasti mereka sentiasa ada utk doakan harapan anak kecil yg dulu mereka jaga ini.
" Belajar utk bantu org??"
skang aku dah faham teori dan praktikalnya.
dan sekarang, ianya aku yg cipta tuk sebuah dunia baru dalam keluargaku.

Walaupun disaat lemahnya semangat,
saat2 perit pula perasaan
aku tahu ada yg x sudi mendengarkannya (dlm kalangan sahabatku) kerana menganggap ia hanya luahan perasaan dan angan2.
tapi aku yakin ia bukan sekadar angan2,
Kerana dibalik tiap2 angan2 itu,
Masih punya idea dan usaha yg perlu aku usahakan.
Mungkin kata-kata impian nampak kosong diawangan,
tapi suatu saat pasti ia terbukti dgn penghasilan.


***
TERIMA KASIH SAYANG.

Kepada insan-insan yg selalu ada ketika keluhanku, lemah semangatku,
mendengar idea2 baruku,
terima kasih x terhingga.
Hakikatnya, jika aku bercerita, aku menjadi lebih bersemnagat.
bukan kerana aku berimpian sahaja,
tetapi itu langkah utk mereka melihat apa yg bakal aku laksanakan.

Buat teman2 seperjuangan,
korg selalu beri idea yg sedar dan tanpa sedar.
terima kasih.

Buat Sahabat,kekasih hati, dan bakal Suami...
terima kasih selalu ada,
bersikap matang dan  professional dengan diri ini.
mengajar diri ini ilmu2 kehidupan.
kita berkongsi minat yg sama.
terlalu banyak sebenarnya hobi kita yg sama.
tetapi utk yg satu ini.
harapan, ia bukan sekadar tuk family kita sahaja,
bukan sekadar hobi kita sahaja,
bukan untung kita sahaja..
tapi semua ini untuk semua!
Terima kasih, metuntaskan idea2 yg x termampu ditanggung jasad ini.

***
JANGAN PANDANG LEMAH PADA INSAN LAIN, SAHABAT.

Aku memang kelihatan biasa2 sahaja,
hal2 besar xd siapa yg kongsi cerita.
Kau sombong benar dengan diri ini.
Sombong dengan ilmu Anugerah tuhan padamu.
tidak mengapa, aku x pernah ambil peduli.
Jauh sekali nak risik2 kembali.
cuma jgn pernah ingat setiap manusia tiada impian untuk dibukti pada suatu hari nanti.

xd siapa boleh tentukan nasib seseorang,Kecuali Allah.
Xd sape boleh halang rezki insan, Kecuali Allah.
Xd sape boleh beri rezki Kehidupan, kecuali Allah.
Dan rezki (nikmat )yg sering buat air mata ini jatuh,
adalah nikmat idea yg sering ada walaupun jiwa x berupaya menyahutnya.Allah~ Alhamdulillah.

*Biar x siapa sangka aku skang dan akan datang.*
kerana cita2ku : I'm A Part of Parties In Building Process The World-Ustazatul A'lamin <3.




ImpianKu: ARTIST MUSLIMAH (bukan sekadar angan-angan anak kecil disaat masih kecil-itu ilham Allah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang