Friday, April 20, 2012

Idola Dunia Akhirat MH: Bagaimana Untuk Berminpi Bertemu Rasulullah SAW


Bismillahirrahmanirrahim

sahabat2 pernahkah kalian mimpi bertemu dengan Rasulullah saw?
Mahukah kalian bertemu dengan kekasih kita Rasulullah SAW?

ketahuilah sahabat,
Aku bercita2 ingin bertemu dengan Rasulullah di dunia,
apatah lagi di akhirat.
Aku ingin bersamanNYA-RASULULLAH.

"Ya Rasulullah, aku rindu kepadaMu.Aku tulisnya di kanvas nota ku ini agar mereka yg juga mencintaimu turut merasai rasa rinduku ini pada-Mu, dan kepada mereka yg masih belum mengenali-Mu terasa ingin mengenalimu,dan aku bercita-cita..bukan hanya aku sahaja yg ingin bertemu dengan-Mu Ya Rasulullah."
- by : Mujahidah Hafizah -ditulis di kanvas nota mujahidah.- bermujahadah dalam dunia yg fana menruskan jalan untuk kembali padaNya dan bertemu dengan kedua citaku iaitu Allah dan Nabi Muhammad SAW.

__________________

~semoga berbahagia sahabat.~


____________________

:: kebenaran peristiwa isra dan mikraj Nabi Muhammad SAW::
SAHABATKU,SAKSIKAN SYAHADAT KITA DENGAN MELIHAT BUKTI SAINTIFIK INI..ALLAHU AKBAR!!
'KEBENARAN PERISTIWA ISRA MI'RAJ NABI MUHAMMAD SAW'
-SURAH ANNAJM: AYAT 53-
اشهد ان لا اله ال الله ,واشهد ان  محمد رسول الله




2 comments:

RuMaH TuA said...

Aku rindu Rasulullah...

Oleh itu, aku harus beramal dengan amalan yang akan menemukan aku dengan baginda...

Moga Allah kasih.

Unknown said...

Ya Allah..semoga Allah melayakkan kita kepada-Nya dan Rasulullah..semoga aku dapat bertemu dengan semua2 sahabat2 seislam dan seiman bersama baginda dan Allah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang