Sunday, May 13, 2012

Dairi Hati : Mujahadah & Surat Maya MH

knp aku semalam itu tidak penting!

kerana aku ingin berputar dari paksi kehidupan lampau

menuju paksi dunia baruku.

rindu...

perasaan itu semakin hadir,

bila aku telah akid dgn keputusan itu.

sayang,

bukan aku ingin pergi darimu,

bukan aku benci dgn dirimu.

tidak!

tidak sama sekali...

aku insan yg lemah,

kekuatanku hilang

tatkala mujahadahku sering dilanda gundah.

aku betul3x ingin berubah,

bila aku serahkan segalanya ini pada-Nya.

aku pasrah.

tapi aku yakin kita akan tetap bersama.

sayang..

dalam mujahadah ini,

aku tidak pernah terfikir melupakanmu,

malam sering dikacau igauan rindu padamu,

selalu!

tapi...maafkan aku,

aku benar2 hilang rasa kemanisan itu.

dan jalan ini,

aku return dalam mencari illahi.

dan aku harap..dikau jgnlah kecewa dgn tindakanku ini,

kerana aku sangat mencintaimu,

setulus hati.

namamu, susuk tubuhmu, kata-kata nasihatmu,

sering terabadi dalam diri ini.

rindu..terlalu rindu padamu.=(

sayangku.

Mohd Saiful Ridzuan b.Jasmin


______________

merinduimu,
Mujahidah Hafizah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang