Monday, August 13, 2012

Rinduku pada si dia


Ya Allah,
mengapa perasaan ini hadir lagi?
Aku rindukannya!

sungguh,
mengapa ni?
kan aku dah rasa x perlukannya!
mengapa mesti perasaan igtu kembali?
ini iman hadirkan atau hanya nafsu semata?

Ya Allah...
Aku tewas Ya Allah
bantu aku simpan sebaiknya perasaan ini.
Aku harap ia bnukan kerana nafsu,
tetapi kuharapkan ia suatu fitrah cinta yg diri ini perlu.




Oh Tuhan,
sampakan salam ku padanya~
aku rindu dia~

Jika masih ia jodohku, 
kekalkan rindu ini, 
namunkan Kau kurangkanlah sedikit 
agar aku mampu belajar bersabar,
namun jika rindu ini semakin mencabar,
mudahkan aku suratan takdir ini,
dan dekatkan aku padanya semula.
Satukan kami sehalalnya. 
Amin...Ya Rab~



Curahat Alam Mayaku
dari hati kecil seorang muslimah
yg sedang mencari cinta yg benar :
Mujahidah Hafizah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang