Tuesday, September 11, 2012

Kematian itu suatu kepastian-pemergian seorg Mujahid 10 Sept 2012

Mengingatinya ,
memberikan aku sebuah Pesan
kematian itu bila-bila masa sahaja.

Persediaan??
belum tentu sempurna aku katakan ia satu persediaan yg lengkap.


Allah..
masa aku,

bilakah??

Ya Allah...

jemputlah aku disaat imanku mantap padaMu,
sedang aku thabit dijalanMu.
Dan dalam keadaan kematian yg solehah.
Amin.

****

" Innalillahi wa inna ilahi roji`un..

Tiap-tiap yang bernyawa akan merasakan mati.Kemudian hanyalah kepada Kami kamu dikembalikan [Al-Ankabut:57]

Berbahagialah kamu disana, hanya doa dan fatihah yg dapat ku titipkan untukmu...Semoga rohmu tenang di sana dan diletakkan dalam golongan org2 yg soleh..Insyaallah


#Gambar terakhir yg aku tgkap pda pagi 10.9, dan malamnya dia dah pergi bertemu Ilahi..amat terasa dan pasrah menerimanya..

..Sesungguhnya aku sangat merinduimu sahabat T_T.."- via Facebook Amir Mohd Akram





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang