Monday, August 20, 2012

Nukilan Hati PK

Ya Allah...
Aku kelu lagi...
Tanganku mula menukil sesuatu...
Aku mula mengikut si dia...
Ape yang terlintas aku catatkan...

Tak kira apa pun berlaku...
Sentiasa ada pen dan kertas...
Akan sentiasaku ingat...

Banyak Ya ALLAH...
Seperti sudah menulis beribu tahun...
Aku cuba buat dan buat...
Tapi di mana aku ingin paparkan...
Dulu aku berkongsi sementara...
Erm...takpe...
Sabar...
Aku perlu belajar membuat itu...
Si dia pernah memesan...
Belajarlah perlahan-perlahan...

Ya Rabbi...
Tanpa ku sedar...
Air mata jatuh berderai...
Sewaktu aku leka merenung...
Memikirkan ayat mendatang...
Dibuai alunan perasaan...
Terima Kasih ingin ku ucap...
Pada dia yang masih ku mengharap...

Nukilan P.K

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang