Wednesday, October 31, 2012

Hadiah Coklat dari Dr.Batanih hanya kerana Nama Saidatal Hafazaat?? (31.10.2012)


Hanya kerana nama "SAIDAH HAFIZAH" nama arab " SAIDATAL HAFAZATT"
macam x percaya pun ada, terharu lah boleh kata:)
seorang doktor ekonomi hadiahkan saya coklat kerana suka dengan nama saya.Warghhh..!!! * rasa apa ntah ni, tapi yg pasti ; Alhamdulilah,alhamdulillah,subhanallah, Allahuakbar *
Allah bagi rasa kasih dan sayang itu kepadaku dari org2 yg x disangka2 ^.^
Aiseyy, subhanallah lagi!

Sesuatu yg sangat memberi kesan ibrah pada saya.
selama hari ini, sya selalu memberi rasa cinta kepada org2 yg saya sayg, tetapi xd balasan dari mereka wlaupun sememangnya saya x mengharap balasan itu dtg dari mereka ,namun Allah tetap memberi balasan kasih sayang itu dengan mencampakkan rasa sayang itu kepada org yg lebih berhak menyayangi diri ini.Subhanallah!

Subhanallah! x tahu nak kata apa...hebatnya aturan Allah, x dikenali dikalangan sabahat2 dikenali dikalangan org yg saya sendiri x kenal betul dengannya malah ada bibit segan dan malu disitu :') siyes terharu gileeerrr..!!!

Actually, bukanlah kali ini yg pertama tapi dah banyak kali..tetapi apa yg bezanya kali ini, DR.Ibrahim sanagt cute dengan hadiah yg die berikan (coklat!!! * siyes aku ni hantucoklat kot,mujur muka x coklat juga :p)..insyaAllah,sya juga akan menyediakan hadiah special buat doktor ^.^ * x sabarnya nak bagi esok *

Eh cop!, tapi tetibe takut/bimbang pulak.
tetibe doktor mengharapkan aku jadi scorer subjek die.....
haaaa??? takutttt.....
Doktor, awal2 sya tazallul lah,sya bukan pelajar cemerlang macam rakan2 saya yg lain.tapi sya x pernah putus asa dan terus belajar dan mencuba buat yg terbaik.Namun, kejayaan saya adalah sebuah hasil yg saya terima ia membuka minda (idea untuk digunakan melalui ilmu tersebut -walaupun x lulus @ lulus ) dan memberi ketenangan kepada saya untuk lebih tazallul disamping dapat bina diri ummah akan datang.Itu haq Allah, sya hanya berusaha.InsyaAllah.

Terima kasih Aisyah Aishah Saharuddin dan Hunafa' Rosli @ Una Rossha sebab menerima kiriman ini dari Doktor dan beri pada saya.Jkkk ye antuma:)





Esok saya akan balas hadiah ini untuk Doktor,hope dr sudi menerimanya ^.^ , cop bukan gula2kan doktor minta tambah markah ok lepas exam.Ni tanda saya sayang doktor juga^.^








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Berjuang